SERVICE LEVEL AGREEMENTS

Συντήρηση Μηχανογραφικού Εξοπλισμού - Ετήσιες Συμβάσεις Συντήρησης

Η Εταιρία μας αναλαμβάνει την υποχρέωση, σύμφωνα με τα  άρθρα που περιέχει μια  «Σύμβασης Συντήρησης» ,  για άμεσο και υπεύθυνο Service καθώς και τη συντήρηση του εξοπλισμού όπως αυτό περιγράφεται στη  προσφορά μας  μετά την  επιτόπου καταγραφή και μελέτη των αναγκών του πελάτη .

Οι υπηρεσίες καλύπτουν το άμεσο service – εργασία με ανταπόκριση εντός 4ρων ωρών , την μεταφορά στα εργαστήρια της εταιρίας μας για τις περιπτώσεις που η βλάβη δεν γίνεται άμεσα και την επιστροφή στην θέση εργασίας. Επίσης  τα ανταλλακτικά –αναλώσιμα & επιπρόσθετες εργασίες ( π.χ δομημένη καλωδίωση, επέκταση του υπάρχοντος δικτύου) βάση συμφωνίας.


Για τα παραπάνω η εταιρεία μας διαθέτει

Μακρόχρονη εμπειρία

σε σύνθετα και πολύπλοκα έργα παρέχοντας τις υπηρεσίες της με τη μορφή «Συμβολαίου Συντήρησης» σε επιχειρήσεις και φορείς του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα της Ελληνικής Οικονομίας.

Μοναδική τεχνογνωσία

του ανθρώπινου δυναμικού μας σε όλους τους κορυφαίους κατασκευαστικούς οίκους και τεχνολογίες Τεχνολογιών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ΤΠΕ).

Ανταπόκριση τεχνικού

εντός τεσσάρων ωρών σε κάθε κλήση της αναθέτουσας αρχής .

Τη δυνατότητα έκδοσης αναφορών

με κάθε τρόπο γιατί καταχωρούνται ηλεκτρονικά οι κλήσεις καθώς και οι ενέργειες.

Συστήματα για προσωρινή αντικατάσταση

όταν καθυστερεί η επισκευή τους .

Ανταλλακτικά & αναλώσιμα

φροντίζοντας να έχει πάντα αποθέματα.

Helpdesk

το οποίο καταγράφει, καθοδηγεί τον πελάτη και συντονίζει το δίκτυο των συνεργατών της για την αντιμετώπιση των βλαβών. Το HELP DESK μετά την καταγραφή των παραπάνω πληροφοριών αποστέλλει τεχνικό εντός τεσσάρων (4) εργάσιμων ωρών από την αναγγελία του προβλήματος, που θα επέμβει για την αποκατάσταση της βλάβης. Η βλάβη θα αποκαθίσταται το αργότερο εντός 24  ωρών από την αναγγελία της. Μετά την πάροδο 24 ωρών και εφόσον δεν έχει αποκατασταθεί η βλάβη, η ανάδοχος θα πρέπει σε ορισμένες περιπτώσεις που κρίνεται απόλυτα απαραίτητο να αντικαταστήσει με όμοια μονάδα που λειτουργεί κανονικά, να εγκαταστήσει το Λογισμικό Συστήματος Εφαρμογών και Επικοινωνιών και να αποκαταστήσει τα στοιχεία των εφαρμογών για την περαιτέρω καλή λειτουργία του συστήματος.

Πολλά μέσα και τεχνικούς

έτσι ώστε να υπάρχει άμεση αντιμετώπιση για παροχή υπηρεσίας ή υλικού. Η αποκατάσταση των βλαβών θα γίνεται στον τόπο που είναι εγκατεστημένος ο εξοπλισμός. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, μετά από έγκριση του πελάτη, η επισκευή θα γίνεται στα εργαστήρια της αναδόχου και ο προβληματικός εξοπλισμός θα μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να αντικαθίσταται μέσα στα προαναφερόμενα χρονικά όρια με αντίστοιχο, μέχρι την οριστική επιδιόρθωση του (όταν κρίνεται απαραίτητο). Η μεταφορά του εξοπλισμού προς τα εργαστήρια της αναδόχου καθώς και η επιστροφή του θα γίνεται με μέριμνα και δαπάνη της αναδόχου. Η μεταφορά του περιβάλλοντος εργασίας του χρήστη θα γίνεται με ευθύνη της αναδόχου. Στις περιπτώσεις που ένα προϊόν διαπιστωμένα και από τις δυο πλευρές (πελάτη και αναδόχου) δεν επισκευάζεται ή κρίνεται ασύμφορη η επισκευή  λόγο ακριβών ανταλλακτικών θα επιστρέφεται με ευθύνη της αναδόχου. Μετά την αποκατάσταση της βλάβης θα συμπληρώνεται ένα πρακτικό το οποίο θα υπογράφεται από κοινού από τον τεχνικό και τον αντίστοιχο υπεύθυνο του πελάτη και θα περιλαμβάνει τον την ημερομηνία και ώρα άφιξης του τεχνικού, τον χρόνο που χρειάστηκε για την αποκατάσταση της βλάβης, τη φύση της βλάβης, τα υλικά που τυχόν αντικαταστάθηκαν, την εκτίμηση του τεχνικού

Επιπλέον...

Η τιμοκατάλογος μας διαμορφώνεται ανάλογα τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του πελάτη. Μην διστάσετε να έρθετε σε επαφή μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για τις εκάστοτε προσφορές

Όνομα (Υποχρεωτικό Πεδίο)

Email (Υποχρεωτικό Πεδίο)

Θέμα

Μήνυμα


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *